13 Temmuz 2013 Cumartesi

Revlon Colorburst Lip Butter 090 Sweet Tart


Nihayet Revlon Lip Butter benim oldu ! Peşinde fazlaca koştuğum ve deli gibi denemek          istediğim bir üründü. Bir Blogger vasıtasıyla 25 TL +15 TL 'de masraf ile beraber 40 TL gibi bir fiyata satın aldım , epeyce uğraşlar sonunda makyaj çantamda yerini aldı. (Daha uygun olarak gittigidiyor.com 'da kargo ücretsiz olarak  uygun bir fiyata edinebilirsiniz, ben biraz inat ettim ve tabiki de pahalıya mal etmiş oldum.)


Dokunmaya kıyamıyorum , çünkü o kadar kolay kırılacak gibi duruyor ki ! Çok ama çok yumuşak bir yapısı, rahatsız etmeyecek derecede hafif bir vanilya kokusu var. Ben deki rengi 090 Sweet Tart, pembe/coral karışık bir renk olarak özetleyebilirim. Ürün 2,6 gram, normal bir ruj dan daha az. Lip balm ve ruj arasında bir yapıya sahip.


 Ambalaj konusunda beni fazlasıyla memnun etti, keyifle kullanılabilir ve diğer renklerini de araştırırsanız farklı seçenekleri  görebilirsiniz.


Umarım Revlon markası da Türkiye' ye en kısa zamanda gelir.. Dolayısıyla hem daha uygun fiyatıyla hem de farklı renk seçenekleriyle biz kozmetik severlere ulaşır. USA fiyatları 7,40 Dolar  civarında, Avrupa da ise 11 Euro gibi bir fiyata satılıyor .Yurt dışına seyahat eden tanıdıklarınıza bir kaç adet  sipariş vermenizi mutlaka tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder